Personeelsadministratie
Delefi kan voor u uw personeelsadministratie verzorgen. Daarbij kunt u denken aan:
– in-, uit- en doorstroommutaties;
– ziekteverzuimadministratie en -percentages;
– verlofadministratie;
– pensioenadministratie;
– digitaal werknemersdossier;
– vraagbaak voor werknemers en/of de lijnmanagers;
– managementinformatie;
– opleidingen;
– competenties;
– proforma loonstroken;
– bedrijfseigendommen;
– wagenparkbeheer.
Tevens helpt Delefi u ook graag bij overige personele zaken en HR vraagstukken, zoals bijvoorbeeld:
– advisering op het gebied van arbeidsrecht, sociale verzekeringen, cao’s;
– advisering bij disfunctioneren en dossiervorming;
– advisering bij ontslagzaken;
– advisering bij ziekteverzuim;
– het opstellen van (arbeids)overeenkomsten;
– het opstellen van een personeelshandboek;
– het opstellen van functieprofielen en advisering inzake functionerings- en beoordelingsgesprekken;
– Begeleiding naar ‘Modern werkgeverschap’ (personeelsbeleid, arbeidsvoorwaarden, HR & Salaris software);
– contact met UWV, Belastingdienst, pensioenmaatschappij en overige verzekeringsmaatschappijen.
Of u er nu voor kiest om alles uit te besteden of gebruik wilt maken van één van de diensten, bij Delefi zijn diverse combinaties mogelijk! U kunt ervan op aan dat uw personele zaken bij Delefi in vertrouwde handen zijn.
Indien u door het bovenstaande geïnteresseerd bent geraakt in de dienstverlening van Delefi Administraties & Belastingen, kunt u vrijblijvend informatie opvragen door het invullen van het contactformulier of een e-mail te sturen naar info@delefi.nl